Sinopers

محلول ضد احتقان بینی از آب دریا با فرمولاسیون خلیج فارس

Sinopers

محلول ضد احتقان بینی از آب دریا با فرمولاسیون خلیج فارس

آپلود عکس
Sinopers

ثبت جهانی داروی ضد احتقان طبیعی از آب دریا با فرمول خلیج فارس توسط پزشک محقق
ایرانی

Persian Gulf Formula

نویسندگان
پیوندهای روزانه
جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ق.ظ

خواص آب دریا / بهترین زمان استفاده

عظمت و زیبایی خلقت الهی است ، عبادت می شمرد . چراکه این دیدنیها ، درهای معرفت و هدایت را بر انسان می گشاید . 

مردم از خواص درمانی آب دریا آگاهی کمتری دارند و استفاده آنان از دریا بیشتر جنبه تفریحی داشته و به خاطر شنا و آبتنی است. اما آب دریا از زمانهای بسیار دور، به دلیل دارا بودن ترکیبات شیمیایی خاص، در درمان برخی بیماریها، مفید بوده است.

بر اساس تحقیقات و آزمایشات انجام شده، آب دریا دو اثر متضاد دارد؛ فرد در ابتدای ورود به دریا، معمولاً با علایمی از قبیل ترس، ضعف، رنگ پریدگی، قرمز شدن صورت به علت حرکت جریان خون به سمت سر و کاهش این جریان روبرو میشود ولی به فاصله چند ثانیه از این علایم و واکنشها، فرد احساس آرامش نموده و با افزایش جریان خون رنگ بدن نیز حالت طبیعی خود را باز مییابد.

آب دریا به دلیل دارا بودن عناصر معدنی، مانند کاتالیزور عمل می کند مثلاً: وجود مس، طلا و نقره سبب بهبود کار عضلات، طحال، کبد و مغز استخوان میشود. وجود منگنز باعث واکنش ضد آلرژیک میگردد. کبالت، مس و آهن در خون سازی تأثیر مثبت دارند. عنصر روی، به دفع دی اکسید کربن توسط گلبولهای قرمز کمک میکند. سیلیسیوم از ضخیم شدن جداره رگها و تصلب شرایین جلوگیری نموده و . به گفته محققان، بهترین زمان استفاده از آب دریا بین ساعت ۱۰ صبح تا ظهر و ۳ تا ۵ بعدازظهر آن هم به مدت ۱۰ دقیقه میباشد.

 

  • mahboubeh aghabarati

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی