Sinopers

محلول ضد احتقان بینی از آب دریا با فرمولاسیون خلیج فارس

Sinopers

محلول ضد احتقان بینی از آب دریا با فرمولاسیون خلیج فارس

آپلود عکس
Sinopers

ثبت جهانی داروی ضد احتقان طبیعی از آب دریا با فرمول خلیج فارس توسط پزشک محقق
ایرانی

Persian Gulf Formula

نویسندگان
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ

داروهای ضد احتقان و عفونت های نوک بینی



وی خاطرنشان کرد : قطره و اسپری نفازولین یا فنیل افرین را نباید بیش از سه و یا چهار روز متوالی استفاده کرد زیرا استفاده طولانی مدت این داروها باعث می شودکه بینی به این داروها وابسته و معتاد شود به نحوی که با قطع کردن این دارو داخل بینی پف می کند و بیمار مجبور می شود برای باز نگه داشتن بینی دائماً از این قطره ها استفاده کند.

عضو انجمن علمی راینو لوژی ایران اظهار داشت: ضد احتقان ها فشارخون را بالا می برند بنابراین کسانی که فشار خون بالایی دارند ، نباید از داروهایی که حاوی پسودوافدرین هستند، استفاده کنند .

عامری در مورد عفونت پوست نوک بینی گفت : افرادی ممکن است دچار عفونت پوست نوک بینی شوند که این عفونت خود را به شکل قرمزی، تورم و دردناک بودن نوک بینی نشان می دهد.

وی افزود : عفونت پوست نوک بینی ممکن است خودبه خود بهبود یابد و یا این که به سمت عفونت شدیدتر پیشروی کند که در این زمان نیاز به درمان آنتی بیوتیکی و در مواردی جراحی است .

این متخصص گوش ، حلق و بینی گفت :علت ایجاد این عفونت وجود موهای داخل بینی است. میکروب های موجود در فضای بینی از طریق فولیکول یا ریشه این موها خود را به زیر پوست بینی می رسانند و روند عفونی را شروع می کنند.

به گفته وی کسانی که عادت دارند موهای بینی خودشان را بکشند و از ریشه خارج کنند، زمینه را برای بروز این عفونت فراهم می کنند اما کوتاه کردن موهای داخل بینی مشکلی ایجاد نمی کند .

عامری ادامه داد: عفونت نوک بینی علاوه بر این که دردناک است و ظاهر نامناسبی را ایجاد می کند، ممکن است بالقوه خطرناک هم باشد زیرا به طور معمول خون وریدهای بینی به سمت مغز رفته و از طریق وریدهای مغزی به سمت قلب هدایت می شود از این رو احتمال دارد میکروب از این مسیر خود را به وریدهای مغزی برساند و مشکلات جدی را ایجاد کند.

به گفته وی عفونت نوک بینی در مراحل اولیه با استفاده از آنتی بیوتیک خوراکی و به کار بردن پماد آنتی بیوتیکی در داخل بینی قابل درمان است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی